W zakres przebudowy wchodzi:
– wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 107268L w technologii mas bitumicznych do zasadniczej szerokości 5,2 m (z lokalnymi poszerzeniami do szerokości jezdni 5,7 m oraz zwężeniami do 5,0 m).
– pochylenie jezdni drogi gminnej zaprojektowano jako daszkowe 2%, za wyjątkiem łuków z prostymi przejściowymi, na z których pochylenie zaprojektowano jednostronne.
– zmiana pochylenia oraz szerokości jezdni należy wykonać na odcinkach prostych przejściowych – budowa peronów wraz dojściami do wyniesionych przejść dla pieszych – wykonanie obustronnych poboczy umocnionych kruszywem łamanym na szerokości 0,75 m,
– regulacja wysokościową zjazdów „do góry” w przypadku zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej w granicy pasa drogowego drogi gminnej,
– regulacja wysokościową zjazdów „do góry” w przypadku zjazdów o nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na warstwie wyrównawczej w granicy pasa drogowego drogi gminnej
– przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi gminnej (w km rob. 0+450,37; w km rob. 0+819,50 ; w km rob. 1+103,06; w km rob. 1+630,34) wymiana przepustów na rury PP wraz z odtworzeniem ścianek czołowych
– odtworzenie istniejących rowów przydrożnych – umocnienie skarp i rowów poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego – dostosowanie do projektowanych rozwiązań